I love makeup! xD
tapi xla selalu sgt gne >.< xterer pun atur T.T xsehebebat Michelle Phan :P
1st loc pakai Angelfit Perfect Concealer dari Maybelline (xingt warna ape tapi bkn yg cerah tu)
loc dah try Silkygirl punye concealer stick tu tapi tetapi cerah dari kulit and susah nak blend so I vote for liquid concealer best xD
baru je order Avon punye makeup base so mungkin pakai tu dulu baru gune concealer
2nd loc pakai Silkygirl Magic BB cream in natural and masih cerah dari kulit loc -.- kene tuka ni nanti
ni dah cukup tuk gantikan foundation :D:D
3rdly loc gune Silkygirl Pure Fresh Oil-Control Pressed Powder in Rose Beige
I really dont like powder type makeup ntah nape xD
sedang mencari loose powder ahaks :P
4th,eye makeup lak.loc xbrape terer atur eyeliner -.-' so alternative loc gune mascara je xD
currently using IN2IT dramatic lash (yg kotak purple tuh)
and eyeshadow Sikygirl Blockbuster Color Palette in Smokey Charm (the darkest colour I use for eyeliner shhh =x)
waiting to buy for Maybelline gel eyeliner xD
5th,lipcolour! xD
Silkygirl Silky Lips Sheer Lipcolor tapi xingt kaler ape.pstu taruk vaseline sikit :)
hmm tu je kot loc pakai salu nye..kebanyakannye boleh di beli remaja2..murah and under RM30-RM50 terutamanya Silkygirl and IN2IT
lau de pape t loc add balekk heee <3
<3 makeup! xD







Uiii...
ReplyDeleteMun dpt make up sehebat Michelle Phan dpt masuk youtubelah u..Ahaks...
ndak ku eh :P :P
ReplyDelete