About Me

My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
I'm a forgetful kind of person . so curiosity kill the cat huh? we'll see .

Sunday, July 24, 2011

Scones, Macaroons, Donuts and Cakes ! 24072011

heeee I can't wait to write about this ehheh :P this is only my dream on kalau2 pegi kl taun depan . xkompom ye . just what I had in mind . oka oka ? 


so guys,
be prepared to be hungureyyyyyyyyyyy !!! xD I know I am now . kruk kruk kruk 


watch this 1st ! :D :D :D 





soooo loc share this vid kt fb . sayam n masyam dua2 beri respon yg sama . dua2 nak buat jugakkkkkkk ahhhhh . jadi sampai la idea loc yg suka sgt kopi n pes dr org (memang ponnn #34 lalala) InsyaAllah nanti pegi KL, loc nk buat makan2 lebeh kurang mcm tu jgk :P where all the donuts,cakes,scones(ade ke jual?) cupcakes,pies and macaroons (looking forward to eat this ! ) slurpppppppppp ! ! ! xD 


Donashiiiiiiiiiiiiiii !! 

donat donat ah ah ah !


scone !! 

Velvet Rouge Cupcakes

Moist Chocolate Cake


Butterscotch Praline Macaroon 

Banoffee Pie

Maybe nak buat dekat girls je kot :P lalalala as I was saying, this is just a dream . xsahih lagi ni nak buat . tapi lau boleh la memang nak buat mcm dlm vid tu jugakkkk ! cukup la makan2 je pon xD slurp slurp slurpppp ! ♥♥♥♥♥ ! 

credit gamba to : 
donut by me 
scone by encek google :P
cake,cupcake,pie,macaroon by http://thatlastslice.blogspot.com/

2 comments: